Opinia użytkownika: Angela
Dotycząca firmy: Multikino
Treść opinii: Personel to przede wszystkim młodzież, ludzi powyżej 30 lat raczej nie widac. Przez co jest oczywiście miej poważnie i bardziej "na luzie", co aktualnie jest trendy. Niestety odbija się to także na jakości usługi. Personel jest niezorientowany w usługach jakie oferuje kino, osoba na kasie mówi nam całkiem co innego niż osoba, która wpuszcza nas na seans. Dla przykładu: wchodząc na seans 3D - dzieci do lat 3 wchodzą za darmo, ponieważ i tak siedzą u rodziców na kolanach, jednak ponieważ nie zapłaciliśmy za takie dziecko nie dostaje ono okularów. Tak informuje nas Pani w kasie. Pan na bramce wyraża jednak opinię, że powinniśmy kupic dziecku oddzielny bilet (koszt 18 zł.) i nie bardzo wie czy należy nas wpuścic na salę. Ponieważ okazało się, że nawet połowa sali nie jest pełna mąż poprosił o okulary dla dziecka (nieużywanych przez nikogo było zaledwie pół stojaka), których nam odmówiono ze względu na to, że mamy tylko dwa bilety i nie przysługują nam dodatkowe okulary. Dodatkowo wyproszono nas z sali ponieważ nasz Szkrab chciał chwilkę posiedziec na oddzielnym siedzeniu (najbliższe 4 miejsca były wolne) a nie mieliśmy dla niego wykupionego miejsca. Uważam, że personel był w tym wypadku nadgorliwy, szczególnie, że dziecko nie zajęło nikomu miejsca, a do tego i tak nic nie widziało z tej wysokości i w końcu wylądowałoby u mamy na kolanach. Nie mam żadnych zastrzeżeń dotyczących czystości, wręcz przeciwnie. Personel dba o to aby dywan nie zaścielał popcorn i inne śmieci. Obsługa jest ubrana czysto, w firmowych uniformach, spod których wydziera młodzieżowy luz. Oferta cenowa kina jest dośc wysoka, szczególnie biorąc pod uwagę, że kino posiada kilka sal kinowych , w których jednocześnie są wyświetlane filmy. Natomiast sklepik z przekąskami Multikina bije wszelkie rekordy. Ceny są wręcz niebotycznie wysokie.