Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Black Red White
Treść opinii: Wybrałam się do salonu w C.H. TESCO w celu zakupu kanapy. Po wyborze konkretnej kanapy, miałam zamiar zapytać o kilka szczegółów kogoś z personelu. Trafiłam jednak na panią, która o asortymencie za dużo nie wiedziała. Po zapytaniu skąd mogę wybrać materiał na obicie dopiero on innej Pani dowiedziałam się, gdzie są próbki materiału. Przy dodatkowym pytaniu o wygląd kanapy, Pani zniknęła na około 5-7 minut. W rezultacie otrzymałam odpowiedź. Nikt nie zainteresował się mną po wejściu do sklepu. Ostatecznie podczas składania zamówienia, przy ladzie spędziłam około 10 minut a musiałam tylko podać nazwę wybranej kanapy, kod materiału i kod nóżek od kanapy. Ogólnie zachowanie personelu było na wysokim poziomie, jednakże organizacja, kompetencje i czas obsługi pozostawiał wiele do życzenia. Tą daną placówkę polecił mi znajomy, jednakże przy zakupie innych mebli z tego sklepu zastanowię się gdzie się wybrać.