Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Wizyta w oddziale ING Banku Śląskiego w Gliwicach Wrażenia ogólne Otoczenie banku zadbane, wchodząc do wnętrza pierwsze co napotykamy, to bankomat i wpłatomat. Rozwiązanie dobre jako, że są to usługi z których się najczęściej korzysta. Wchodząc do następnego pomieszczenia trafiamy do właściwej części banku, gdzie obsługiwani są klienci. Pomieszczenie sprawia pozytywne wrażenie, jest czysto, dobre oświetlenie, kolorystyka i układ stanowisk powodują, że klient nie czuje się zagubiony i ma poczucie profesjonalizmu. Niedawno wprowadzony system numerków, który porządkuje kolejkę oczekujących działa poprawnie. Jedynym mankamentem jest konieczność rozglądania się po stanowiskach/kasach, czy nie wyświetlił się przypadkiem nasz numerek. Centralny punkt wyświetlania numerków nie zawsze wskazuje aktualny stan. W oddziałach banku w innych miastach działa to nieco sprawniej. Obsługa wygląda schludnie a ich ubiór i zachowanie sprawiają wrażenie profesjonalizmu. W pomieszczeniu panowała odpowiednia temperatura Wrażenia na podstawie obsługi klienta W banku była spora ilość oczekujących na obsługę klientów. Czas oczekiwania na obsługę w moim przypadku wyniósł 10 minut, przypuszczam jednak, że niektórzy oczekiwali dłużej, ponieważ na sali dało się wyczuć i zauważyć nerwową atmosferę. Niestety nie wszystkie stanowiska były czynne. Po podejściu do stanowiska szybko udało mi się załatwić wszystkie potrzebne sprawy. Konsultant, mimo że był osobą dopiero uczącą się, wykazał się fachowością. Jego ubiór był nienaganny. Dodatkowo nad jego pracą czuwał starszy i bardziej doświadczony pracownik banku. Jednak pod koniec wizyty jego uwaga została przykuta najwyraźniej przez jakieś inne czynności, ponieważ nie odpowiedział na moje uprzejme "Do widzenia".