Opinia użytkownika: Magdalena_521
Dotycząca firmy: Camaieu
Treść opinii: Błądząc pomiędzy sklepowymi regałami pełnymi przecenionego asortymentu natrafiłam na pasek (zabezpieczony specjalnym urządzeniem przeciwkradzieżowym). Niestety nie było przy nim metki z ceną. Przy kasie zostałam poinformowana, iż ten pasek nie jest na sprzedaż. Na nieszczęście sprzedawcy, pasek bardzo mi się podobał i bardzo zależało mi, żeby go kupić. Długo negocjowałam zanim podjęta została próba ustalenia jego ceny. Okazało się, że nie było na nim specjalnego kodu, dzięki któremu będzie można go sklasyfikować. Dowiedziałam się w międzyczasie, iż jest od kompletu i nie można go kupić osobno. Zatem poprosiłam o pokazanie całego kompletu, bo może akurat mi się spodoba. Na tę prośbę niestety pracownik zamarł i nie wiedział już co zrobić. Dopiero interwencja i bardzo profesjonalne podejście kierownika sklepu pozwoliła na pomyślne dokonanie transakcji. Otrzymałam cenę promocyjną i stałam się szczęśliwą właścicielką paska, który nie był na sprzedaż. Zatem, podsumowując: - pracownik "pierwszego kontaktu" przy kasie - wielki minus, zupełnie zaprzeczenie proklienckiego podejścia, co tylko wprowadziło nerwową atmosferę - kierownik - duży plus, profesjonalne rozwiązanie zaistniałego konfliktu, rezultatem czego był zadowolony klient i gotówka w kasie Niesmak pozostał ale ze względu na fakt, iż udało się kupić pasek pozostawiam ocenę na plusie.