Opinia użytkownika: Snoopy
Dotycząca firmy: Archicom
Treść opinii: Niedawno dokonałam zakupu mieszkania u tego dewelopera. Do momentu podpisania umowy, mój opiekun tej firmy starał się, jak mógł, żebym była zadowolona. Czar prysł w momencie, kiedy „klamka zapadła” i stałam się już jego klientem i umowa została podpisana i wtedy, kiedy też zaczęły się piętrzyć trudności. Pani przestała odbierać telefony, przestała też oddzwaniać i odpisywać na maile. Kontakt stał się bardzo utrudniony. Niestety, zaczęły też pojawiać się jakieś nowe „ale” o których na początku współpracy nawet nie miałam pojęcia. W sytuacji, kiedy kontakt z deweloperem był konieczny (problemy w banku, brak jakiś dokumentów etc.) okazało się, że już na mojego opiekuna nie mogę liczyć. Co prawda jest to dopiero początek mojej przeprawy z deweloperem, ale nie zapowiada się, iż już teraz wszystko pójdzie sprawnie. Jedyna moja uwaga – odnoszę wrażenie, że klient jest ważny dopóty nie podpisze jeszcze umowy. Potem, kiedy już się jest klientem, odnosi się wrażenie, że dla dewelopera przestaje się istnieć. Ciekawa jestem, jak wygląda współpraca z innymi deweloperami…