Opinia użytkownika: Krzysztof_310
Dotycząca firmy: Norauto
Treść opinii: Obserwacja miała miejsce podczas kupowania dachowego bagażnika do samochodu oraz kilku innych przydatnych drobiazgów. Sklep zlokalizowany jest w dużym centrum handlowym, co więcej jest też dobrze oznakowany dojazd do niego, zatem problemów z identyfikacją i trafieniem nie ma żadnych. Sam sklep urządzony jest w sposób typowy dla wielkopowierzchniowych marketów w innych branżach, jak Obi czy Castorama, dzięki temu nie ma kłopotów ze znalezieniem interesujących produktów. Wybór, jest dość duży, w znacznej rozpiętości cenowej jak i jakościowej. Dało się zaobserwować braki asortymentu, ale składam to na karb terminu zakupów - piątkowe, wakacyjne popołudnie to zapewne czas w którym wielu osobom przypomina się w ostatniej chwili, że czagoś brakuje do wyjazdu. Zachowanie personelu jest bardzo przyzwoite - zainteresowanie klientem bez nachalności - tak bym to określił. Również wiedza na temat produktów na niezłym poziomie i mimo że wiedziałem jeszcze przed wejściem do sklepu czego szukam i znałem produkt, to informacje uzyskiwane od personelu były rzeczowo i przystępnie udzielane, zrozumiałe nawet dla totalnych laików. Co więcej pracownik bez problemu dałby się namówić na pomoc w zamontowaniu sprzętu na samochód. Poza brakiem jednej naprawdę nietypowej rzeczy w asortymencie zarówno sklep jak i obsługa są na właściwym poziomie.