Opinia użytkownika: Ewa_82
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: Było niedzielne popołudnie kiedy to wybrałam sie do marketu.Przy kasach siedziały już bardzo znudzone Panie kasjerki, wchodziło do market wielu klientów,natomiast tylko niewielu z nich dokonywało zakupów.Udałam sie do działu z tapetami celem wybrania interesujacego mnie wzoru.Po obejrzeniu wybranych wzorów postanowiłam zapytać pracownika o dostepność wzoru,który był w wydanym bezpłatnie katalogu o łazienkach (Castoramy).Zaczepiłam więc przechodzącego pośpiesznie pracownika,który po wysłuchaniu mnie powiedział że nie może mi pomóc ponieważ w tej chwili obsługuje już klienta a w tym dziale jest tylko dlatego że musi podliczyć zamówiona tapetę!Zaproponował poczekać na innego pracownika.Jednakże pracowników innych obecnych w zasięgu mojego wzroku i słuchu nie było.Więc zrezygnowałam z pomysłu poszukiwania pracownika,który z własnej nieprzymuszonej woli udzieliłby mi informacji.