Opinia użytkownika: SS
Dotycząca firmy: Poczta Polska
Treść opinii: Ocenę placówki chciałbym rozpocząć od jakości obsługi klienta, ponieważ jest to jeden z niewielu punktów Poczty Polskiej w którym obsługa jest bardzo miła dla klienta. Trafiłem natomiast na dość nieprzyjemną sytuację związana z asortymentem, a raczej z jego brakiem (która teoretycznie nie powinna się trafić takiej firmie jak Poczta Polska), mianowicie zabrakło dużych kopert. Zmusiło Mnie to do poszukiwania kopert w najbliższym sklepie papierniczym. Plusik należy się jednak pani który po moim powrocie (już z kopertą) zainteresowała się moim problemem. Podreperowała w ten sposób wizerunek placówki. Co do oceny samego miejsca- przestrzeń jest dobrze zagospodarowana. Ścieżka dla klienta jest czytelna, łatwo się odnaleźć w tym co chce się zrobić na poczcie. Problemy natury papierkowej lub technicznej zdarzają się rzadko. Zbędnym asortymentem są na pewno artykuły spożywcze, których na poczcie rzadko kto kupuje. Według Mnie w Koninie jest to najlepszy punkt Poczty Polskiej.