Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Postanowiłam odwiedzić stację BP i założyć sobie kartę "partner klub". Zatankowałam paliwo jedynie za 20 zł, aby móc wyrobić sobie opinię na temat tej stacji benzynowej. Obsługa stacji jest ubrana w takie same koszule - z przypiętymi identyfikatorami. Są to mili i sympatyczni Panowie, służący pomocą. Płacąc poprosiłam o wyrobienie karty członkowskiej, Pan wytłumaczył mi co mam zrobić - kazał wypełnić formularz, nabił na kartę moje punkty i dał mi ją razem z katalogiem produktów. Mimo, małej ilości ludzi na stacji obsługa trwała bardzo długo. Po pierwsze - znajdują się tu trzy kasy, a nikt nie wie, czy obowiązuje do nich jedna kolejka, czy trzy - każdy ustawia się gdzie chce, przez co tworzy się bałagan. Po drugie, Panowie Kasjerzy mają do zaoferowania tak dużo produktów dodatkowych, że zanim zdążą je zaproponować klientom mija dłuższa chwila - i tak samo przy kolejnym kliencie. Oprócz możliwości zatankowania samochodu, znajduje się tutaj jeszcze myjnia samochodowa, odkurzacz oraz punkt sprzedaży - sklep z 3 kasami oraz kawiarnia. W sklepie panuje porządek, wszystkie produkty są poukładane tematycznie - ze względu na rodzaj produktu oraz na markę produktu. Np. napoje - koncernu coca cola. Przy kasie podobnie - nie ma większych problemów ze znalezieniem rzeczy które potrzebujemy. Zdecydowanie większy nacisk radziłabym nałożyć na czas obsługi, bo niestety dla osoby która się śpieszy jest on dość długi. Reszta - zdecydowanie polecam!