Opinia użytkownika: Tanaka
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Przeszedłem do sklepu firmowego z pytaniem o możliwość skorzystania z oferty PWA (Program Wymiany Aparatów). Pracownik, siedzący w głębi sali obsługowej powitał mnie dość wyraźnym tonem, jednakże było to zachowanie standardowe, nie robiące na mnie dużego wrażenia. Po przedstawieniu sprawy, z którą przyszedłem pracownik zapytał o moje dane osobowe łącznie z numerem PESEL, nie sprawdzając mojego dowodu osobistego. Mogłem w ten sposób sprawdzić ofertę dowolnej osoby będącej abonentem tej sieci (oczywiście pod warunkiem posiadania danych takich osób !!!). Po kilku minutach okazało się, że system nie wygenerował takiej oferty bo jeszcze nie jest to właściwy czas. Na moje pytanie kiedy to może być padła odpowiedź, że to Warszawa przygotowuje ofertę. No cóż, jeżeli "stolica" tym się zajmuje, a nie ludzie, to chyba nic z oferty w najbliższym czasie nie będzie, a szkoda.