Opinia użytkownika: Anna_923
Dotycząca firmy: Mix electronics
Treść opinii: Wygląd sklepu z zewnątrz : puste białe witryny z kilkoma przyklejonymi do szyby brązową taśmą klejącą plakatami z nazwą sklepu i ofertą w promocji. Wygląd sklepu wewnątrz : w środku drugiego okna martwa mucha. Przed wejściem do sklepu ustawiona jest aktualna oferta reklamowa. Wewnątrz produkty będące w promocji zostały odpowiednio oznaczone. Ogólna czystość na terenie sklepu, produkty są ustawione w sposób nie utrudniający poruszania się po sklepie, ale ilośc asortymentu przytłacza klienta, brak podziału na strefy. Ceny i parametry widoczne, dobrze oznakowany asortyment. Kasy oddzielone ekspozycją szklaną, nie współpracujące ze sobą. Długopisy znajdujące się w kolorowych plastikowych opakowaniach po jogurtach. Krem do rąk obok monitora komputera. Pracownicy byli ubrani czysto i schludnie, posiadali identyfikatory imienne przypięte do ubrania. Po wejściu do sklepu klient nie jest zauwazony i odpowiednio powitany. Po 20 minutach samodzielnie trzeba poprosić pracownika o pomoc w wyborze towaru. Udzielając pomocy musi czytać parametry z cenówek, chcąc uzyskac więcej informacji trzeba czekać aż pracownik odnajdzie je w Internecie. Trzeba wskazać swoje potrzeby i wykazywac inicjatywę by uzyskać informacje i podtrzymać rozmowę. Pracownik nie zadał samodzielnie żadnego pytanie poza pytaniem o kolor obudowy produktu jaki klienta interesuje. Pomimo sugestii chęci kupienia danego produktu nie zapytano o ilość, zaproponowania bonusów i obniżenia ceny w przypadku wiekszego zakupu. Pracownik nie zwrócił uwagi na komplementarny produkt. Po podejściu do kasy poprzedni klient jest obsługiwany ponad 25 minut, chcąc uzyskac informacje trzeba poczekać, w tym momencie są wykonywane rozmowy telefoniczne niezwiązane z klientem. Wychodząc ze sklepu klient jest pożegnany przez pracownika. Pomimio aktualnej gazetki promocyjnej nie jest mu ona polecona i zaproponowana. Czas pobytu w sklepie 45 minut.