Opinia użytkownika: Aleksander_10
Dotycząca firmy: Próchnik
Treść opinii: Salon Prochnika (zmiana pisowni nazwy ze względu na plany ekspansji marki na rynki zagraniczne) w galerii Kazimierz jest mały, ale jasny. Mimo braku miejsca, dla klientów wygospodarowano wygodny kącik z sofą i fotelem na czas oczekiwania na przymierzalnię. Obsługę stanowiły 2 sprzedawczynie i sprzedawca. Zajęci byli pracą na komputerze i uzupełnianiem towaru na półkach z koszulami. Gdy wszedłem do sklepu, wszyscy oderwali się od zajęć i przywitali mnie. Jedna z pań natychmiast do mnie podeszła oferując mi swoją pomoc. Pozostali ekspedienci wrócili do wcześniejszych zajęć. Po wstępnych przymiarkach i ustaleniu rozmiaru określiłem swoje oczekiwania (elegancka, jasna marynarka na lato). Ekspedientka uważnie mnie wysłuchała i zaproponowała marynarkę z mieszanki wełny i jedwabiu. Z kilku modeli wybrałem odpowiadający mi fason. Pani zapoznała mnie również z ofertą klubu stałego klienta i zniżkami. Ponieważ nie mogłem się od razu zdecydować i chciałem obejrzeć marynarki w innych sklepach, sprzedawczyni bez problemu zarezerwowała mi mój model. Po godzinie wróciłem i dokonałem zakupu. Ekspedientka doradziła mi skorzystanie z atrakcyjnej promocji. Poinformowała także, ze stałych klientów salon powiadamia o wszelkich zniżkach, które oferuje w każdym miesiącu. Kupione przeze mnie rzeczy zostały profesjonalnie zapakowane, otrzymałem także firmowy wieszak. Zadowolony opuściłem sklep, słysząc miłe: „do widzenia, zapraszamy ponownie