Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wchodząc do sklepu zauważyłam, że nie ma gdzie można zostawić inne zakupy czy większe torby. Szafki na bagaże są uszkodzone i nie ma tam kluczyków. Przed wejściem na halę sprzedaży zauważyłam też kilka papierków na podłodze. W czasie zakupów miałam problem ze znalezieniem ceny produktu, co prawda sprawdziłam ją na czytniku ale kod kreskowy na opakowaniu nie odpowiada kodowi na etykiecie z ceną. Trochę to jest dla mnie dziwne. Chciałam zapytać o też o cenę pracownika, ale na hali nie było nikogo. Zauważyłam też nieporządek na pólkach z towarem np. rozsypany makaron. Zaskoczyło mnie również że rośliny doniczkowe przy kasie były położone obok produktów spożywczych. Oraz zauważyłam też coś dziwnego: jest środek lata a w lodówkach nie było prawie wcale lodów. Obsługa przy kasie jest sprawna ale nie ma pozytywnego podejścia do klienta. Z hali sprzedaży nie ma też wyjścia dla osób, które nic nie kupiły, trzeba się przeciskać przez kolejkę przy kasie a to jest trochę uciążliwe.