Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Miłe powitanie. Dobre rozpoznanie sytuacji (potrzeb) - dużo pytań otwartych i zamkniętych. Konsultant szybko dobrał odpowiedni produkt do moich potrzeb i przedstawił go w korzystnym świetle. Miałem poczucie, że jestem ważnym klientem i sprzedawcy zależy na mojej satysfakcji. Mimo kolejiki sprzedawca poświęcił mi odpowiednią ilość czasu i uwagi, nie pracował w pośpiechu. Dysponował dużą wiedzą i potrafił ją przekazać uikając żargonu branżowego. Jedynym mankamentem był długi czas obsługi wynikający z tego, że były czynne tylko 2 stanowiska obsługi, a sprzedawcy nie starali się "rozładować" tworzącej się kolejki. Wnętrze banku czyste i zadbane, dobrze oświetlone i estetycznie urządzone.