Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: -możliwość zaparkowania samochodu przed placówką -widoczne godziny otwarcia oddziału banku - bardzo dobra prezentacja placówki na zewnątrz - mozliwość wjazdu osoby na wózku inwalidzkim, a także wózku z dzieckiem do placówki- ponieważ nie ma przeszkód w postaci schodów, czy wysokich progów, - wewnątrz placówka banku prezentuje się bardzo dobrze, za sprawą utrzymanej czystości - placówka posiada pięć miejsc obsługi klienta -wszystkie czynne - obsługa banku prezentuje się bardzo dobrze - wyeksponowane ulotki - możliwość spoczęcia na udostępnionych dla klientów banku krzesłach - fachowa wiedza doradców dotycząca kazdego produktu banku - kompetencje doradców na wysokim poziomie -w momencie odwiedzania banku w placówce była kolejka, ale to ze względu na ofertę banku - celem wizyty było założenie lokaty