Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Beata_213

Dotycząca firmy: Bank Millennium

Treść opinii: Po wejściu do oddziału klient został od razu poproszony do stanowiska doradcy.Klient poinformował, że jest zainteresowany informacją na temat konta. Doradca zapytał klienta do czego klient będzie potrzebował rachunku i jakim kontem jest zainteresowany. Podczas prezentacji produktu wskazał na korzyści jakie klient może odnieść wybierając konto właśnie Millennium. Omówił także wszyskie koszty związane z prowadzeniem rachunku. Zaproponował także dodatkowe produkty i usługi np. lokaty, dostęp do konta przez internet. Był badzo sympatyczny i miły, uśmiechał się. Chętnie odpowiadał na pytania klienta.Nie dokonał próby zamknięcia sprzedaży. Ubiór był stosowny do pracy w banku ( biała bluzka i ciemne spodnie), identyfikator był widoczny. Wnętrze oddziału czyste, sala operacyjna przestrzenna, wygodne krzesła ( przy każdym stanowisku były dwa krzesła).Otworzyłabym racunek w tym oddziale, ponieważ doradca był życzliwy, czułam się dla niego ważna i zależało mu na kliencie.