Opinia użytkownika: Mariusz_205
Dotycząca firmy: Mix electronics
Treść opinii: W niedzielne przedpołudnie postanowiłem udać się z mamą by zakupić telewizor. Po wejściu do salonu ok. 3 sprzedawców stało za ladą. Jeden z nich obsługiwał klienta, inni nie byli zajęci niczym konkretnym. Nie powiedział żaden z nich dzień dobry. Zaczęliśmy oglądać telewizory. Obok telewizorów znajdowały się krótkie opisy z parametrami. Telewizory w promocyjnych cenach wyraźnie były oznaczone. Obok każdego telewizora znajdowała się dobrze widoczna cena. Długo jednak nie wiedzieliśmy czego dokładnie chcemy i który telewizor wybrać. Ok. 10 minut oglądaliśmy sprzęt znajdujący się w sklepie. Żaden ze sprzedawców jednak nie podchodził, by zapytać czego szukamy, czy może pomóc nam w wyborze. Dopiero wtedy, gdy poprosiliśmy o pomoc i zapytaliśmy czy może pomóc wybrać jakiś telewizor podszedł i zaczął z nami rozmawiać. Powiedzieliśmy jaka nas cena interesuje i jaki system ratalny i odpowiadał rzeczowo i konkretnie na nasze pytania. Uważam, że pod tym względem był dobrze przygotowanym pracownikiem. Nie podobał mi się jednak nieco jego stosunek do nas. Bardzo często spotykam się z tym w tego typu sklepach, że sprzedawcy sprzętu elektronicznego są jakby "cwaniakami" i uważają się za wszechwiedzących w tym temacie. Niejednokrotnie nie bezpośrednio, ale jednak wyśmiewają się z klientów, którzy zadają pytania bo się nie znają na sprzęcie. W tym przypadku też miało to miejsce, że na moje pytania o rzeczy, o których nie mam pojęcia reagował z uśmieszkiem. Zaproponował nam kilka telewizorów i z tych kilku wybraliśmy 2 (Samsung i Toshiba) pomiędzy, którymi chcieliśmy dokonać ostatecznego wyboru. W rezultacie wybraliśmy telewizor Toshiby, który nam polecał sprzedawca. Z rozłożeniem kwoty na raty nie było żadnego problemu. Decyzja była od razu i sama finalizacja transakcji trwała ok. 10 minut. Sprzedawca poinformował nas o wszystkich szczegółach, a także pokrótce powiedział jak telewizor zmontować i wypróbować czy wszystko działa sprawnie. Poinformował również, że do 7 dni należy podejść ponownie do sklepu, by pobić gwarancję. Na koniec miło się z nami pożegnał i zaprosił na ponowne zakupy. Generalnie obsługę oceniam na 4. Nie podobał mi się jednak początkowy brak zainteresowania nami i brak powitania przy wejściu do sklepu. Być może stwierdzili, że niekoniecznie chcemy coś kupić, a tylko się rozglądnąć. Jednak gdy sprzedawca nie podejdzie i nie zapyta o to, może się tego nie dowiedzieć. Nawet jeśli klient nie zdecyduje się od razu na zakup sprzętu, może wrócić do sklepu i skorzystać z jego usług, gdy spotka się z miłą, fachową i rzetelną obsługą.