Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Cel: konsumpcja Ogólne wrażenie było dobre, jednak przed wejściem leżało kilka drobnych śmieci. Po wejściu zobaczyłem 2 pracowników (panów), jeden obsługiwał już klientkę (miał skrajnie niechlujnie zawiązany krawat i rozpiętą koszulę, miał identyfikator, koszule obu Panów był w jednakowych kolorach, niebieskim), drugi przywitał mnie uśmiechem i zapytał w czym może pomóc. Pan nie miał imienia na identyfikatorze (był napis o tym, że się uczy). Zamówiłem herbatę. Pan sprawdził cenę i nabił na kasie, zapytał czy coś jeszcze a potem pokazał mi dystrybutor napoju. Cała obsługa przy kasie przebiegła bardzo sprawnie, mniej niż 1 minutę. Podszedłem do dystrybutora i przez chwilę zastanawiałem się gdzie jest woda, gdy Pan z rozwiązanym krawatem podszedł i pokazał mi uprzejmie gdzie ów przycisk jest. Dziwne wrażenie po krawacie zniknęło. Przygotowałem sobie napój ( (wybór jest średni, leżały 4 smaki, jakość uważam za bdb) i miałem okazję usłyszeć jak wygląda obsługa następnego kierowcy. Profesjonalnie. Wyszedłem i usłyszałem odpowiedź na moje "Do widzenia". Gdyby nie strój i te kilka małych śmieci to byłaby obsługa na 100% profesjonalna.