Opinia użytkownika: Wojciech_70
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: W dniu 02.07.2009 r. około godz. 11.00 udałem się do oddziału Getin Banku w celu założenia lokaty jednodniowej jeśli oczywiście będzie spełniała moje oczekiwania tzn. będzie zgodna z tym co widzę na reklamach. Po wejściu do banku i kilkunastominutowym oczekiwaniu spowodowanym najprawdopodobniej tym ,że mamy sezon urlopowy i dwa z czterech stanowisk były nieczynne zostałem zaproszony do jednego z nich. Tam pani, która mnie obsługiwała bardzo miło,szybko i dość szczegółowo opowiedziała o interesującej mnie ofercie. W związku z tym, że to co usłyszałem pokrywało się z tym co widziałem i słyszałem o tej ofercie postanowiłem założyć lokatę. Samo założenie trwało może dwie minuty , a cały pobyt przy stanowisku włącznie z objaśnieniami około pięciu. Z banku wyszedłem zadowolony. Byłbym może jeszcze bardziej gdyby nie nudy podczas oczekiwania na swoją kolej.