Opinia użytkownika: turqouis
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Dnia dzisiejszego odbyłam rozmowę telefoniczną z konsultantem w sprawie źle naliczonych minut które wliczają się do abonamentu. Konsultant był bardzo miły i sprawiał wrażenie osoby kompetentnej. Złożył za mnie reklamacje- za to wielki plus dla biura obsługi. Niestety straciłam bardzo dużo czasu na zakończenie tej sprawy i w dodatku muszę czekać do 30 dni na wynik tej sprawy. Niepodoba mi się u nich również to, że klient musi płacić za rozmowe z konsultantem ok 1,90 zł brutto- to raczej żadko spotykana praktyka. W innch firmach zauważałam tylko opłaty typu 30 gr za połączenie. Oddzielna kwestia to jakość obsługi w salonach. Mogę ocenić i salony w Zamościu i w Warszawie. W obydwu miastach bardzo długo trzeba czekać na obsługe- mój rekord to ok 30!! Ponadto w kwestiach pomocy związanej z działaniem telefonu pracownicy są kompletnie bezradni. Nie posiadają żadnej wiedzy. W kwestii prezentowania ofert również nie jest zbyt dobrze. Wszelkie wizyty w salonach to po prostu koszmar, dlatego staram się tam nie zaglądać. Oferta Plusa również nie zachwyca. Jestem w tej sieci tylko z przyzwyczajenia i wygody. Podsumowując- praca salonów a biura obsługi klientów to dwie różne kwestie, a szkoda.