Opinia użytkownika: Paula_24
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wczoraj wybrałam się na zakupy do Biedronki w Sosnowcu na Pogoni. Przed sklepem wózki były poustawiane w rzędach, wszystkie były ze sobą pospinane. Na sklepie panował porządek. Kupiłam parę dobrych jakościowo produktów nabiałowych w cenie atrakcyjnej. Skupiłam jednak swoją uwagę na kasjerkach i przy kasie. Na pięć kas, były czynne tylko dwie, a ludzi było sporo. Było widać, że się niecierpliwili. Jedna z kasjerek kilakrotnie naciskała dzwonek wzywający inną kasjerkę do pomocy. Niestety bezkutecznie. Dopiero po dłużej chwili (ok. 6 minut) kasjerka przyszła do kasy. W kolejce, w której ja czekałam - kasjerka była regulaminowo ubrana (czerwony fartuch). Witała się z każdym klientem, była nadwyraz uprzejma. Skanowała sprawnie produkty. Przykuła moją uwagę tym, że klienci przede mną nie zauważyli, że mydło, które postawili na taśmie było uszkodzone. Konsystencja mydła znalazła się na innych produktach. Kasjerka szybko zareagowała i wytarła ręcznikiem papierowym produkty klientom. Ci sobie wymienili mydełko na inne. Na koniec obsługi zarówno mnie, jak i innym klientom, kasjerka dziękowała za zrobione zakupy i zapraszała ponownie. Przy kasie zauważyłam ładnie poukładane produkty, jak również ofertę kawy tchibo po konkurencyjnych cenach.