Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Przyjechałam na stację benzynową, aby zatankować gaz LPG. Konieczny jest do tego pracownik, który mimo kilkakrotnego ożycia dzwonka nie pojawił się przez ok. 10 min. Dodać należy, że nie było w tym czasie dużej liczby klientów, co mogłoby usprawiedliwić ten fakt. kiedy się już pojawił nie przeprosił wogóle za długie oczekiwanie. Jednak poza tą niedogodnością można ocenić raczej na plus: pracownik miał ubraną przepisową kamizelkę i ustawił przed samochodem znak oznaczający tankowanie, po skończonym tankowaniu nie zapomniał zakręcić zakrętkę od wlewu do gazu. Na stacji było czysto, również woda do mycia szyb wyglądała na niedawno wymienianą. Jeśli chodzi o kasjera plusem było to, że powitał mnie, zapytał czy posiadam kartę lojalnościową, zaś po zakończonej transakcji poinformował o ilości dodanych punktów oraz ilości punktów ogółem. Użył również formuły pożegnalnej. Strój pracownika zgodny był raczej ze standardem - pracownik nosił na widocznym miejscu plakietkę ze swoim imieniem. Jedynym zarzutem może być to, że nie zaproponował produktu promocyjnego (co z moich częstych wizyt na tej stacji jest raczej standardem). Co do asortymentu to niestety nie znalażłam oleju, którego potrzebowałam.