Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Odwiedziłam placówkę celem zmiany pakietu konta. W placówce przekierowywano mnie z jednego stanowiska do drugiego, trwało to około 15-tu mkinut, po czym skierowano mnie juz do odpowiedniego pomieszczenia. Pierwsze co żuciło mi sie w oczy to wielki bałagan na półkach stolikach biurkach. Kubki mieszały sie z dokumentami. Na miejscu kazano mi czekac około 15minut na odpowiednia osobą, bo reszta własnie konczyła pracę. Pracownik był miły stosował zwroty grzecznosciowe, i tylko tyle oprócz tego był małomówny, sama musiałam pytac ile konto bedzie kosztowało, nie pytał o moje potrzeby, od razu otrzymałam umowe. Po przeczytaniu okazało sie ze mam mnustwo uruchomionych opcji, które nie są mmi wogóle potrzebne. Wiec wiecej czasu zajęło usuwanie niezbędnych wczesniej dodanych opcji. Pracownik inikał kontaktu wzrokowego i na moje pytania odpowiadał sucho, krótko nie tłumacząc niczego. Widac było ze to osoba kompetentna, bo nie miała problemu z odkręceniem bałaganu w papierach które wczesniej ktos przygotował, ale na siełe musiałam wyciągac. Wyszła niezadowolona z usług. dobrze ze umowę przeczytałam na miejscu bo inaczej musiałabym jeszcze raz tracic niepotrzebnie czas na podejscie do placówki.