Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Pierwsze wrażenie raczej pozytywne: duży parking, na którym bez problemu można było znaleźć miejsce. Sklep przestronny, czysty, klimatyzacja działała bez zarzutu. Mam zastrzeżenie co do asortymentu- w sklepie brakowało niektórych produktów i marek (np. nie było żadnej polewy do lodów). Ekspedientka zapytana przeze mnie o ten właśnie produkt nie potrafiła jednoznacznie stwierdzić gdzie mogę go znaleźć i czy wogóle jest dostępny. Musiała upewnić się, pytając o to innego członka personelu, po czym przeszła pół sklepu w poszukiwaniu polewy do lodów, co razem zajęło ok. 7 minut. Obsługa natomiast wyglądała schludnie; strój był przystosowany do pracy przy produktach spożywczych. W sklepie było dużo korzystnych promocji i przecen, co oceniam zdecydowanie na plus. Kolejna przykra niespodzianka spotkała mnie pod koniec zakupów. Mimo dużej liczby klientów czynna była tylko jedna kasa. Przede mną stało 5 osób, a całkowity czas obsługi (od momentu stanięcia w kolejce do wydania reszty) wyniósł 14 minut. Biorąc pod uwagę wszystkie okoliczności wizytę w Biedronce oceniam na 6 w skali od 1-10.