Opinia użytkownika: Beata_243
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Pani przy kasie wykazała się wysoką kulturą.Potrafiła odpowiedzieć na każde moje pytanie i doradzić z korzyścią dla mnie. Wszystkie sprawy załatwia się w miłej atmosferze. Szybko i sprawnie, w ciszy i skupieniu tak by wszystko przebiegło sprawnie i prawidłowo.Placówka bardzo czysta. Miejsce z komputerem odpowiednio oddzielone tak by klient w banku mógł swobodnie skorzystać z dostępu do konta w inernecie nie obawiając się podgladania. Ogólnie z obsługi w różnych bankach Ing Bank Śląski jestem zadowolona. Jedynie nad czym banki powinny popracować to liczba pań przy kasie w większych miastach. Jako przykład można podać bank w Olkuszu. Stanowisk jest cztery, niezależnie od pory dnia pań przy kasach jest tylko dwie i z tego powodu obsługa 5 klientów nieraz trwa nawet godzinę a klientów jest czasami 10-15 w kolejce. To niesłusznie może wpływać na opinię o danym banku.