Opinia użytkownika: Roman_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Od pewnego czasu mam problemy z wykonaniem kilku operacji na stronie internetowej ORANGE. Po zalogowaniu się na swoją stronę nie mogę wykonać szeregu czynności. Początkowo myślałem że związane jest to z moim komputerem, że może mam ustawione jakieś blokady? Biorąc to pod uwagę dokonałem logowania z innego komputera i okazało się że jest tak samo. W trzeciej dekadzie czerwca zgłosiłem do internetowego biura obsługi reklamację z prośbą o udzielenie pomocy w sprawnym rozwiązaniu w/w problemu. Po kilku dniach tj. w dniu 26.06.2009 otrzymałem e-maila w którym dziękują z korespondencję i informują mnie że zgłoszenie otrzymało określony numer i przekazano do kolejnego działu. Ponadto informowano mnie że maksymalnie do 2 lipca moje zgłoszenie zostanie zrealizowane. Dziś mamy 07-07-2009 i nic się nie dzieje, brak jakichkolwiek informacji. Nadal w/w czynności nie mogę wykonać.