Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tino
Treść opinii: Postanowiliśmy zamówić telefonicznie pizzę. Oferta pizzerii Tino jest dosyć bogata i już sprawdzona. W ofercie jest kilkadziesiąt rodzajów pizzy do wyboru, są stałe promocje. Ceny są porównywalne do innych pizzerii. Telefon odebrał młody mężczyzna, który mówił bardzo niewyraźnie, z czegoś się ciągle śmiał. Przeprowadzona rozmowa daleka była od standardów prawidłowej rozmowy telefonicznej - "no i? coś jeszcze?". Mało kulturalne zwroty, seplenienie. Zostałam poinformowana, iż pizza dotrze za ok 50 minut. Rzeczywiście było to trochę szybciej. Zamówiłam pizzę hawajską, sos czosnkowy i pepsi. O pepsi musiałam się upomnieć, gdyż dostawca zapomniał mi jej dać. Dokończyliśmy swoje zajęcia i zaczęliśmy jeść pizzę, dostawca już odjechał. Pizza ciepła, zapakowana w karton w wywietrznikami. Otworzyłam i zastanawiam się gdzie są ananasy, nie prosiłam aby było bez nich. Zjedliśmy każdy po kawałku i sprawdziłam na opakowaniu - "Margarita". Dostarczono mi nie tą pizzę o którą prosiłam. Jako że już ją rozpoczęliśmy, zamiana okazała się niemożliwa.