Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Bank Ochrony Środowiska
Treść opinii: Postanowiłam sprawdzić reklamowane Konto Wyjątkowe, dlatego też udałam się do Oddziału, który mieści się w mało atrakcyjnym miejscu, bo w jednej z bocznych ulic od rynku miasta. W środku mieści się nieduża sala operacyjna, w związku z czym, oczekując w kolejce, dokładnie słyszałam przeprwadzane rozmowy. Nie podobał mi się brak zapewnienia dyskrecji. W między czasie zapoznałam się z ulotką interesującego mnie konta. Dowiedziałam się z niej, że nic nie płaci się za przelewy, konto internetowe, wypłaty ze wszystkich bankomatów, wydanie karty, również prowadzenie tego konta konta jest darmowe, ale tylko przez 6 miesięcy. Rozczarowało mnie oprocentowanie środków na koncie, bo reklamowane 8% dotyczy tylko kwoty do 3000 zł., natomiast przy wyższym saldzie oprocentowanie jest o wiele niższe. Po dłuższym oczekiwaniu, do obsługi dołączyła pracownica, która zaprosiła mnie do stanowiska. Zapytałam więc o bardziej szczegółowe informacje na temat Konta Wyjątkowego. Poprosiłam o taryfę prowizji związaną z kontem, jednak okazało się, że nie posiadają w Oddziale, bo podobno im nie przysłali (a konto mają w ofercie od maja!). Pracownica zaczęła mnie ustnie informować o warunkach i kosztach, przy czym o wiele kwestii musiałam sama dopytywać. Po krótkiej rozmowie okazalo się, że oferta wcale nie jest tak atrakcyjna jak się wydawało. Przy czym w ramach tego konta są jakieś dwie opcje kosztowe do wyboru, które będą obowiązywać po 6-cio miesięcznym okresie promocyjnym - co wprowadza do oferty dużo chaosu i nie zachęca klienta do zakupu. Z wizyty w Banku jestem rozczarowana. Pracownik nie do końca jasno przedstawił mi produkt, brak było odpowiednich materiałów informacyjnych, pracownicy sprawiali wrażenie zmęczonych i co mnie zaskoczyło - nie posiadali identyfikatorów. Placówka jest raczej mało atrakcyjna - sala operacyjna mała, trochę duszno, choć ogólnie w miarę czysto, ulotki uporządkowane, łatwo dostępne dla klienta.