Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Weszłam pewnie do sklepu z jasno określonym celem - zakup elektrycznego grilla z patelenkami. Nie chciałam poszukiwać towaru po wszystkich regałach, więc skierowałam swój krok bezpośrednio do Pani siedzącej przy kasie z prośbą o informacje o grillu. Bez zbędnych wyjaśnień otrzymałam informację, że mam zwrócić się do "Pana w żółtej koszulce" - nie miałam ochoty odrywać od pracy zajętych Panów w żółtej koszulce (kilku dostrzegłam z klientami). Jedyny grill jaki znalazłam był bardzo niesymetrycznie wciśnięty pomiędzy inne sprzęty. Wreszcie wolny "Pan w żółte koszulce" poinformował mnie, że to jedyny grill jaki mają i do tego ostatni egzemplarz znajduje się na wystawie. Niezbyt zachęcająco zostałam poinformowana, że albo poczekam na dostawe kilka dni, albo musze wziąć ten z wystawy. Mina sprzedawcy skutecznie mnie zniechęciła, szkoda jednak, że nie zaproponował mi nic w zamian... Wyraźnie zaznaczyłam, że szukam prezentu na ślub. Po wielu minutach poszukiwań znalazłam coś co nadawałoby się na prezent - zestaw blender + alcesoria. Minęło sporo czasu zanim (już inny) Pan w żółtej koszulce odnalazł towar i dopasował do właściwej ceny. Kartony w których zapakowane były sprzęty wyglądały naprawde niezbyt zachęcająco - można przypuszczać, że zawartość też nie jest w najlepszym stanie... Na odchodne nie otrzymałam żadnej torby na transport niemałego w końcu kartonika - poniważ zabrakło, więc wrażenie końcowe nie różniło się zbytnio od początkowego. Wystarczyłoby trochę więcej zaangażowania i inicjatywy ze strony sprzedawców i wszystko mogłoby skończyć się o wiele szybciej i z innym nastawieniem. Wybrałam ten sklep, ponieważ miałam najbliżej i mogłam przy okazji zrobić zakupy w supermarkecie znajdującym sie w tym samym budynku. W przyszłości jednak chyba zdecyduję się na wybór innego sklepu.