Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Ubiegałem się w tym banku o kredyt hipoteczny. Obsługiwała mnie miła młoda kobieta, choć jej wiedza wyraźnie odbiegała od urody. W szeregach spraw chociażby takich jak uregulowany stosunek do służby wojskowej, bądź też kwestia zezwolenia budowlanego na łazienkę dzwoniła do swojej kierowniczki. Sprawa kredytu bardzo się dłużyła, odsyłano mnie, proszono abym przyszedł na następny dzień, mówiono że Pani, która mnie obsługuje jest na urlopie. Jak się okazało Pani po doniesieniu przeze mnie wszelkich niezbędnych dokumentów, włożyła je w teczkę, nic z tym sobie nie czyniąc i pozostawiając dokumenty samym sobie. Jedynie po mojej nagłej i stanowczej interwencji dokumenty - 5 dni przed upływem terminu umowy przedwstępnej gdzie miałem już dostać decyzje o kredytowaniu nieruchomości - zostały wysłane do oceny, po 2 dniach kierownik placówki z rozbrajającą szczerością oznajmiła mi, że kredyt nie zostanie mi udzielony, gdyż wymagane jest takie zezwolenie. Pragnę zwrócić uwagę, że wcześniej ta sama pani kierownik udzieliła swojej współpracownicy sprzecznej informacji. Nie zostałem przeproszony przez żadnego z pracowników banku, a cała sytuacja jest skandaliczna i kuriozalna. Odradzam przynajmniej świdnicką placówkę tego banku.