Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: Korzystam z usług firmy Multimedia Polska od wielu lat. Do czasu dopóki klient nie potrzebuje kontaktu z infolinią odczucia są OK. Od kilku dni mam problem z odbiorem sygnału. Postanowiłam więc zadzwonić i wyjaśnić gdzie jest problem. No i tu już zaczyna się problem. Przede wszystkim zanim uzyska się połączenie trwa to nieskończenie długi czas, w słuchawce słychać denerwującą muzykę przeplataną komunikatem z automatu: "połączenie z konsultantem nastąpi za... minut". Nadmienić należy że każda minutka jest liczona zgodnie z taryfikatorem operatora sieci telefonicznej z której korzysta dzwoniący. Czyżby to był chwyt na "złapania" abonenta do sieci telefonicznej Multimediów? Następnie jak już w słuchawce odezwał się głos ludzi, okazało się że to nie ten konsultant i zaczęło się od początku. Czas jaki spędziłam w aktywnym połączeniu to... 24 minuty. Niby nie długo, ale po co mi informacje jakie podaje automat i muzyczka? jak chcę posłuchać muzykę to wiem co mam zrobić.