Opinia użytkownika: Patrycja_116
Dotycząca firmy: NETTO
Treść opinii: Opis przebiegu wizyty należy zacząć od tego, że wejście do sklepu jest nieestetyczne, począwszy od brudnego chodnika, skończywszy na nieczystych śmietnikach po obu stronach wejścia. Następnie spotkało mnie ogłoszenie przed wejściem na salę, że sklep nie obsługuje kart płatniczych, więc klient musi mieć przy sobie gotówkę. Asortyment bardzo ubogi, mało zróżnicowany towar pod względem ilości producentów i co za tym idzie- cen. Regał z alkoholem umiejscowiony jest przy jednej z kas, lecz ogrodzony w ten sposób, że gdy się do niego wejdzie to już się nie można cofnąć, ponieważ ograniczają to barierki. Stanowi to jakby narzucenie klientowi kolejności zakupu towarów, przy czym alkohol musi być zakupiony na końcu. Stoisko z wędlinami (poza kasami- na ścianie, na której znajduje się wejście) jest czynne krócej niż cały sklep. Obsługa rzeczowa i sprawna, czas nie budzi zastrzeżeń, jednak ubiór pozostawia wiele do życzenia. Kobieta miała na sobie mocno spraną, czarną koszulkę, co dodatkowo ujmowało estetyki otoczeniu kasowemu, które zostało zaaranżowane również w ciemnych kolorach. Parking dla klientów Netto umożliwia parkowanie maksymalnie 1 godzinę, nie każdy klient robi szybkie i małe zakupy. Moim zdaniem firma powinna poważnie pomyśleć nad: 1. Rozszerzeniem asortymentu; 2. Zwiększeniem dbałości o czystość, nie tylko w sklepie, jak i w jego otoczeniu; 3. Wprowadzeniem terminali do obsługi kart płatniczych; 4. Ujednoliceniem godzin otwarcia wszystkich punktów sprzedaży na terenie sklepu; 5. Zmianą położenia regałów z alkoholami; 6. Zapewnieniem pracownikom bardziej estetycznych uniformów oraz częstszych zmian na nowe; 7. Zniesieniem ograniczenia czasowego parkowania. Myślę, że renoma firmy dzięki tym działaniom mogłaby znacznie wzrosnąć.