Opinia użytkownika: Dominika_114
Dotycząca firmy: CEWE Fotojoker
Treść opinii: Weszłam do sklepu celem zakupu aparatu fotograficznego. Wczesniej sprawdziłam w Internecie, dwa podobne cenowo modele. Chciałam się upewnić jeszcze w kontakcie bezpośrednim, który jest lepszy.Gdy weszłam pracownik był zajęty obsługa klienta. gdy z nim skończył podeszłam do niego. Przywitał się i zaczął opowiadać o parametrach obydwu aparatów. Na moje życzenie przyniósł mi omawiane modele i zaprezentował obydwa. Pomógł również w ostatecznej decyzji. Pracownik kompetentny, donrze znający się na produktach które są dostępne w sklepie. W miejscu obsługi był lekki bałagan, pozostawiony przez poprzedniego klienta - który wybierał futerał do aparatu. Pracownik nie sprzątnął ich przed przystąpienim do obsługi drugiego klienta. Uprzejmy, życzliwy, chcący jak najlepiej doradzić i zaprazentować towar. Zaproponował również możliwośc zakupienia danego aparatu w zestawie z akumulatorkami, futerałem za niższą cenę. Co oczywiście jest korzystniejsze dla Klienta. Pracownik sam szukał lepszych rozwiązań dla klienta, był wyraźnie zainteresowany pojawianymi się uwagami i wątpliwościami.