Opinia użytkownika: Magda_47
Dotycząca firmy: Cefarm
Treść opinii: Tego dnia aptekę odwiedziłam dwukrotnie, bo jak zwykle to ja nie wykupiłam wszystkich leków dla babci, a wrócić z pustymi rękoma też nie mogłam. Podoba mi się rozwiązanie w postaci aptek samoobsługowych, klient może na spokojnie zastanowić się nad firmą którego produkt chce zakupić i nie czuje na plecach oddechu osoby stojącej tuż za nim w kolejce.Niestety w przypadku tego typu placówki, kolejki występują zawsze, a apteka samoobsługowa jest dobrym sposobem na ich rozwiązanie. Wydawałoby się że w takim wypadku, wybór pozostaję jedynie na głowie klienta, a przecież fachowa pomoc jest wręcz niezbędna przy niektórych rodzajach produktów. I tutaj dobrym rozwiązaniem stało się wprowadzenie nazwanych przeze mnie "mobilnych aptekarzy". W razie jakiś wątpliwości, porady można zasięgnąć tuż obok. Na sali sprzedaży znajduje się dodatkowy personel, gotowy odpowiedzieć na każde pytanie.Fajnym rozwiązaniem są karty stałego członka i związany z nimi rabat, który nieco podreperuję domowy budżet, a wiadomo produkty medycznie nie należą do najtańszych. Ocena łączna pozytywna, za każdym razem gdy robię tam zakupy wychodzę zadowolona