Opinia użytkownika: Magdalena_215
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Witam , 20 czerwca udałam się do Państwa sklepu w Świdnicy w celu zakupu kuchenki i telewizora w systemie ratalnym. Wybrałam produkty i pracownik wprowadził do systemu wniosek kredytowy.Odpowiedź miała być do 30 min. Czas niestety się wydłużał. Kilkakrotnie przychodziłam do sklepu w celu uzyskania jakiejś informacji.Za każdym razem traktowana byłam jak powietrze. Nikt z obsługi nie zwracał na mnie uwagi. Trzy osoby były ""bardzo zajęte"" pakowaniem ekspresu do kawy. Czy to są Państwa standardy obsługi ??? Po kolejnej wizycie - poprosiłam o telefon jak już będzie decyzja. Niestety w tym dniu telefonu nie otrzymałam. Na drugi dzień - tj. w niedzielę pojechałam zapytać czy coś już wiadomo - również nie spotkałam się z jakimś zainteresowaniem moją osobą. Poprosiłam więc o informację jak długo to może trwać .Na co otrzymałam informację, że LUKAS Bank ma problem systemowy i nie akceptuje wniosków kredytowych. Na następny dzień sprawdziłam tą informację - niestety okazało się ,że jest to kłamstwo.Bank nie miał problemu z systemem. Poprosiłam o kontakt jak będzie coś wiadomo - na co usłyszałam - "" My nie dzwonimy do Klientów, to Pani musi się dowiadywać"". Kolejny dowód mówiący o standardach obsługi w Państwa firmie. We wtorek pojechałam do sklepu z nadzieją,że może coś się ruszyło do przodu w temacie. I co się okazało ... składając w sobotę wniosek - informowałam pracownika,że raty mają być bez żadnych ubezpieczeń, kosztów wydłużonej gwarancji - a tutaj okazało się, że jest decyzja pozytywna ale z pełnym ubezpieczeniem o łącznej wartości ok.1200zł. Nie zgodziłam się na to i poprosiłam o wprowadzenie wniosku po raz drugi bez dodatkowych kosztów. W czwartek pojechałam - decyzja pozytywna była jednak po raz kolejny z ubezpieczeniem. Powiedziano mi,że jeśli decyzja pozytywna-to tylko z ubezpieczeniem.Jak już wcześniej wspomniałam LUKAS BANK znam od wewnątrz i wiem,że nie ma takiej zależności. Drodzy Państwo rozumiem,że osoba sprzedająca kredyt(w tym wypadku system ratalny) ma dodatkowo wypłacane pieniądze za ubezpieczenie. Jednak nie można Klienta zmuszać do ubezpieczenia. W ostatnim czasie kupiłam u Państwa już lodówkę, pralkę,zmywarkę, okap i wiele innym urządzeń.Polecam państwa także znajomym. A tutaj takie potraktowanie...