Opinia użytkownika: Małgorzata_35
Dotycząca firmy: Mix electronics
Treść opinii: W dniu dzisiejszym tj. 5 lipca 2009r. odwiedziłam sklep Mix Electronics przy ul. Mostowej 5. Sklep mieści się w galerii handlowej SFERA w Bielsku-Białej. Sklep bardzo łatwo odnaleźć gdyż znajduje się na parterze w bliskim sąsiedztwie sklepu Carrefour. Dużym plusem jest to, że sklep jest zamkniętym pomieszczeniem, oddzielonym od innych sklepów co zwiększa komfort zakupów (nie dochodzą odgłosy z galerii i innych sklepów). Sklep jest bardzo duży i bardzo duży asortyment w nim się znajduje. W porównaniu z lokalizacją Mix Electronics przy ul. Warszawskiej 180, komfort termiczny pozostawał wiele do życzenia. Miałam wrażenie, że nie działa klimatyzacja bo było (w porównaniu do Mix Electronics przy ul. Warszawskiej 180) bardzo ciepło, wręcz duszno. Na stanowisku obsługi klienta pracował tylko jeden wentylator, który zdecydowanie był niewystarczający. Po wejściu, sklep sprawia bardzo nowoczesne wrażenie ponieważ w pierwszej linii wyeksponowane są telewizory i sprzęt RTV. W momencie wejścia w sklepie był widoczny jeden pracownik obsługi klienta i 3 klientów (licząc ze mną). Pracownik (kobieta) nie sprawiała dobrego wrażenia pomimo eleganckiej koszuli w kolorze niebieskim, ponieważ rozmiar koszuli był źle dobrany do jej figury, poza tym ogólny wygląd nie był przyjazny, naburmuszony wyraz twarzy. Klientów obsługiwała siedząc na krześle i przesuwała się na nim (krzesło miało kółka) do drukarki, faksu, siedząc, co nie robiło dobrego wrażenia. Pracownik był zajęty obsługą klientów więc nie mogłam liczyć na jego pomoc i nie zostałam zauważona. Widziałam wychodzącego z zaplecza drugiego pracownika ale przechadzał się on między półkami i nie mogłam liczyć na jego własną inicjatywę. Pracownik szukał wiedzy na temat produktu w komputerze, klienci sami mierzyli telewizory i szukali pożądanego dla siebie produktu, a pracownik wciąż siedział za swoim biurkiem. Przy stanowisku obsługi klienta i kasowym było jedno krzesło, na którym można było poczekać na wystawienie; na przykład faktury ale jedno krzesło to trochę za mało i przy większej ilości klientów przydałaby się większa ilość miejsc, na których można poczekać. Wybór asortymentu jest bardzo duży (po kilkanaście modeli z każdego gatunku produktu). Ceny były dobrze wyeksponowane i przy każdym produkcie był jego opis. Zauważyłam także, że ceny były wyższe niż w sklepie Mix Electronics przy ul. Warszawskiej 180. Nad głowami klientów, do sufitu były przyczepione informacje o aktualnych promocjach, możliwości wykupienia gwarancji na dany produkt do pięciu lat, czy możliwości zakupu na raty. Podsumowując, w tym dużym i nowoczesnym sklepie czułam się trochę osamotniona i albo w niedzielę klient musi liczyć na siebie albo nastawić się na długie czekanie w przypadku większej ilości klientów. Prawdopodobnie w tygodniu jest większa liczba pracowników obsługujących w sklepie, niż w niedzielę.