Opinia użytkownika: Magdalena_248
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Chciałam zostawić telefon komórkowy do naprawy w ramach gwarancji. Za pierwszym razem byłam w salonie ale nie mogłam zostawić telefonu ze względu na to iż nie miałam ze sobą umowy (tel. na abonament). Kartę gwarancyjną miałam, ale potrzebna jeszcze była umowa. Konsultantka wysłuchała jaki mam problem z telefonem i powiedziała, że gwarancja będzie obejmowała naprawę. Kolejny raz poszłam do salonu. Miałam już skompletowane dokumenty. Okazało się, że obsługujący mnie konsultant na miejscu naprawił usterkę. Trzeba bylo przełączyć coś w ustawieniach. Uważam, że kompetencje konsultantki były na niskim poziomie. Natomiast niepotrzebnie straciłam kilka godzin dwukrotnie oczekując na swoją kolejkę w salonie, ze względu na to, iż były czynne tylko 3 stanowiska. System numerkowy moim zdaniem nie działa zbyt sprawnie. A mała liczba obsługujących konsultantów sprawia, że oczekiwanie na swoją kolej jest bardzo długie.