Opinia użytkownika: Alice
Dotycząca firmy: Piotr i Paweł
Treść opinii: Dnia 04.07.2009 udałam się do udałam się do sieci sklepów Piotr i Paweł mieszczącej się przy ulicy Legionów w Toruniu. Było wczesne popołudnie więc przygotowana byłam na tłok i zamę. Nie pomyliłam się. Udałam się po pieczywo, które znajduje się przy wejściu do marketu. Ucieszyłam się, bo było gorące i pachnące. Następnie udała się po nabiał i wędliny. Wszystko było świeże. Po dośc szybkich i sprawnych wyborach produktów udałam się do kasy. Ustaiwłam się w najkrószej kolejce. I to był błąd. Przede mną były tylko dwie osoby a czułam się, jakbym stała i stała przynajmniej pół godziny. Pani, która stał przede mną miała problem z kartą płatniczą, a kasjerka z wielką pretensją i żalem stwierdziła, że nie może wycofać transakcji. Odbrknęła tylko coś z wielką pretensją i kazała iść do bankomatu, po czym wycofała całe zamówienie i przyjęła następną osobę (sic!) Pani oczywiści nie wróciła. Nadeszła moja kolej. Ekspedientka nie odpowiedziała mi na "dzień dobry" i z obrażoną miną kasowała moje zakupy. Pani ta miała tipsy długości mminimum 3 cm więc nie dziwię się, że praca szła jej powolnie, gdyż ciężko szło jej nabijanie kodów na kasie. Pani nie powiedziała mi ile mam zapłacić, chyba miałam się domyślić?! Dałam banknot 100 złotowy. I tu kolejny problem. Pani nie miała jak wydać. Czekałam kolejne kilka minut, aż ktoś z personelu dostarczy drobnych. PAragonu nie dostałam, musiałam o niego poprosić. Jedyny pozytyw jaki dostrzegam w mojej wizycie w tym sklepie to to, że całe otoczenie było czyste i nie miałam probleu z wyborem produktów, jakie chciałam kupić. Dziwi mnie tylko, że Pani, która siedziała na kasie, nie miała etykietki "uczę się" a zachowywała się jakby była pierwszy dzień w pracy. Podsumowując, całą wizytę oceniam nienajlepiej. Zbyt długi czas obsługi i niemiły personel zrobił swoje. Całkowity czas robienia zakupów to 55 minut...