Opinia użytkownika: Emila_1
Dotycząca firmy: Moodo
Treść opinii: Do odwiedzenia sklepu zachęciły mnie karteczki poprzyczepiane do wystawowych bluzek o obniżkach. Niestety po zakupach w sklepie jestem zawiedziona i stwierdzam pomyłkę. Po wejściu do sklepu było trochę ludzi więc zaczęłam oglądać bluzki. Wybrałam trzy koszulki (białe, różniące się krojem) po czym podeszłam do ekspedientki z pytaniem czy można przymierzyć. Niestety by zadać jej to pytanie, musiałam przerwać jej prywatna rozmowę ze znajomymi, którzy chyba też robili zakupy. Była kompletnie niezainteresowana co się dzieje w sklepie. Przymierzalnie nie są jakiejś wysokiej klasy. Wydają się brudne, a do tego zasłona zawija się z boków więc widać wszystko co się dzieje. Po przymierzeniu bluzek podeszłam do kasy i powiedziałam którą wybieram, a resztę ekspedientka wzięła ode mnie i nie musiałam już sama odwieszać co się niestety zdarza. Zadowolona po zakupach, w domu zorientowałam się, że to nie jest ta bluzka którą chciałam. Będę musiała ponownie iść do sklepu i wymienić ją.