Opinia użytkownika: Emilia_88
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Obsługa sklepu ubrana w stroje firmowych - ubiór nienaganny, schludny i czysty. Profesjonalnie odnosi się do klienta, niestety osoba, która mnie obsługiwała, posiadała bardzo podstawową wiedzę na temat wybranych przeze mnie laptopów. Wielu razy posiłkowała się informacjami w komputerze, albo pytała innych pracowników, żeby udzielić mi odpowiedzi na pytania dotyczące bardziej szczegółowych parametrów produktów. Bardzo mocno wyeksponowane są towary z aktualnej promocji, pracownicy nachalnie do nich namawiają. Ochrona śledzi i bardzo natrętnie przygląda się klientom, szczególnie jeśli ci znajdują się w pobliżu stoisk z droższymi artykułami. Dużym plusem są wyraźnie oznaczone segmenty towarowe, na każdym z działów można spotkać kogoś z obsługi, także nawet przy dużej ilości klientów nie można narzekać na brak zainteresowania. W sklepie panuje porządek, podłoga była czysta, półki nie zakurzone, jedynym mankamentem były pojawiające się gdzieniegdzie resztki opakowań po produktach,np. folie. Jeżeli próbujemy wejść na teren sklepu z plecakiem, lub dużą torbą, ochroniarz zmusza do pozostawienia go w punkcie obsługi klienta. na pytanie dotyczące odpowiedzialności za pozostawione tam rzeczy albo unika odpowiedzi, albo wręcz kłamie, mówiąc, że sklep tę odpowiedzialnośc ponosi. Takaą informacje dementują osoby w tym punkcie. Dopiero po poinformowaniu ochroniarza o braku przepisów, zmuszających konsumenta do tej konieczności, ochroniarz niechętnie przepuszcza, informujący, że przy opuszczaniu sklepu zażąda otwarcia plecaka, podczas gdy nie ma do tego prawa.