Opinia użytkownika: Beata_184
Dotycząca firmy: ERGO Hestia
Treść opinii: Tydzień wcześniej umówiłam się telefonicznie z przedstawicielem Ergo Hestia na wycenę ubezpieczenia OC auta i mieszkania. Wspomniałam, że jetem zainteresowana kupnem polisy, bo moja upływa z dniem 17 lipca. Pani udzieliła mi wstępnie informacji i zaproponowała, że odwiedzi mnie w domu. Wolałam umówić się w biurze. Przyjechałam na spotkanie punktualnie. Weszłam do biura i zostałam przywitana przez pracownicę. Panie były dwie. Jedna rozmawiała przez telefon, a druga (ta która mnie przywitała) zapytała mnie, w jakiej jestem sprawie. Powiedziałam, ze jestem umówiona na 16 w sprawie zakupu polisy i że umówiłam się telefonicznie tydzień temu. Pani wzruszyła ramiami i powiedziała,że nie z nią, po czym odwróciła się i wyszła do drugiego pomieszczenia. Usiadłam i poczekałam, aż pani zza biurka skończy rozmawiać. Przywitała mnie i na moją odpowiedź jw. powiedziała, że to nie ważne z kim się umówiłam, zaraz mi wszystko wyjaśni. Zaproponowała mi niezłe warunki ubezpieczenia mieszkania. Po namyśle zdecydowałam się na zakup. Wtedy pani (jak się okazało kierowniczka) kazała drugiej pani (średniego wzrostu, krępa, gruba, w wieku ok 50-55 lat, krótko obcięta - pracuje na stałe w punkcie ERGO na terenie ZNTK Stargard)wprowadzić moją polisę do systemu informatycznego. Po długim czasie polisa została wydrukowana. Niestety z błędem w nazwisku, danych córki i numerze kontaktowym telefonu,co będę reklamowała w poniedziałek). Zostałam pożegnana przez kierowniczkę.