Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Obserwację rozpoczęłam o godzinie 19 w hipermarkecie Tesco 24 na terenie Łodzi. Około 10 minut musiałam czekać na pojawienie się pracownika aby pomógł rozwiązać mój problem. Odpowiedzi na moje pytania były pełne i kompetentne. Pracownik z uśmiechem na twarzy mi pomógł. Wysoka kultura osobista i profesjonalizm - również jeżeli chodzi o resztę pracowników. Każdy ubrany stosownie do wykonywanych czynności. Jeśli chodzi o asortyment to szeroko dostępne i obecne na półkach większość produktów - jeśli czegoś brakowało pracownicy donosili na prośbę z magazynu. Rozsądne ceny, czasem jednak nieobecne. Brak cenówek przy niektórych produktach i nieczynny czytnik cen. Z pewnością bardzo duże braki w organizacji pracy i czasu. Długo trzeba czekać na pomoc, kolejki przy kasach - mało otwartych kas, i długi czas spędzony przy nabijaniu towaru. Zastrzeżenia także co do higieny i czystości w hipermarkecie, szczególnie przy kasach oraz na dziale warzywnym. Przy kasie również problemy z płaceniem kartą.