Opinia użytkownika: pipimrowek
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Do placówki Alior banku wybrałem się w celu założenia konta bankowego. Placówka dobrze oznaczona z zewnątrz. Jeszcze przed otwarciem punktu często tam przechodziłem i widziałem, że będzie tam bank. Po wejściu do banku zauważa się jakby podział placówki: po prawej stronie boksy, oddzielone ścianami działowymi (dla zamożnych klientów), a po drugiej stronie zwykłe stanowiska. Podszedłem do zwykłego stanowiska. Przywitano mnie uśmiechem i zaoferowano pomoc. Powiedziałem, iż jestem zainteresowany otwarciem rachunku. Pani zapytała mnie, czy znam ofertę banku, czy dopiero się rozglądam. Ofertę jednak znałem ze strony internetowej. Miałem tylko kilka pytań, na które otrzymałem wyczerpującą odpowiedź. Doradca był bardzo sympatyczny i wykazywał dużą wiedzę o produktach banku. Bank jest eko-friendly - podpisy wykonuje się na specjalnych ekranach dotykowych. Dla tradycjonalistów jest oczywiście możliwość wydrukowania dokumentów. Alior jest nowym bankiem na rynku i bardzo miłym akceptem było, że doradca opowiedział trochę o historii banku - z własnej inicjatywy. Zaoferowano mi instruktażową pomoc w obsłudze bankowości internetowej, bowiem w oddziale znajduje się komputer, z którego można skorzystać. W placówce jest też woda źródlana dla klientów. Trochę niemiłym akcentem było to, iż doradca miał na biurku telefon komórkowy, na który w momencie jak byłem obsługiwany przyszła wiadomość. Nie można było tego nie zauważyć.