Opinia użytkownika: niezalogowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Kontakt z boiurem obsługi klienta. Zmieniałam adres do korespondencji 3 razy, wymusiłam od Pani, żeby przesłała mi nawet potwierdzeni, że wreszcie zmienili ten adres. Dostałam je więc myślałam, że już wszystko będzie dobrze. W międzyczasie zamówiłam karte kredytową, czekałam na nią ponad półtora miesiąca więc, znowu zadzwoniłam do BOKU z pytaniem gdzie jest moja karta, Pan uprzejmie sprawdził i powiedział, że jest już dawno wysłana, ale oczywiście na stary adres. Powiedziałam Panu, że może ją odrazu zablokować i wysłać mi nową, bo nie mam możliwości odebrania tamtej, a za drgą na pewno nie zapłacę, bo mam dowód w postaci maila, że adres zmieniłam. W poniedziałek ma sie ktoś ze mną skontaktować, żeby powiedzieć co z moją kartą.