Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Po wejściu do odziału banku moją uwagę zwrócia długa kolejka klientów do okienek kasowych. W godzinach popołudniowych były czynne dwie kasy do obsługi klientów detalicznych i jedna kasa dla podmiotów gospodarczych. Przy dużej ilości klientów w godzinach 15:00-17:00 jest to niedopuszczalne. Ponadto, trzy pracownice banku poruszały się po zapleczu bez żadnego zainteresowania klientem prowadząc prywatne rozmowy. Brak lidera/ kierownika sali, który kierowałby klientów do odpowiednich stanowisk co powodowałoby rozładowanie kolejki i sprawną obsługę. Panie kasjerki obsługują każdego kolejnego klienta bez zbytniego zaangażowania. Sala operacyjna czysta, ulotki posegregowane w stojakach. Taryfy opłat i prowizji w miejscu dostępnym dla klienta.