Opinia użytkownika: Aleksander_10
Dotycząca firmy: pierre cardin
Treść opinii: W poszukiwaniu garnituru ślubnego wybrałem się do sklepu marki Pierre Cardine. Pomieszczenie podobało mi się: czyste i przestronne, pomysłowo i z klasą umeblowane – na uwagę zasługuje ekspozycja garniturów w zabytkowych szafach.. Zostałem grzecznie przywitany przez dwie panie sprzedające. Po przywitaniu pozostawiono mnie samego, abym zapoznał się z ofertą. Gdy zacząłem robić wrażenie osoby zagubionej, jedna z pań zaproponowała mi swoją pomoc. Podałem jej moje wymiary, prosząc o wybranie garnituru w ciemnych barwach. Pani zaproponowała, aby najpierw sprawdzić ,czy dobrze znam swoje wymiary. Przyniosła dwie marynarki: jedną w rozmiarze przeze mnie zaproponowanym, a drugą w rozmiarze, jaki jej zdaniem będzie pasował. Prawda jak zwykle leżała pośrodkuJ. Po wybraniu rozmiaru pani zaproponowała mi kilka fasonów i kolorów zachwalając je, a jednocześnie słuchając tego, co mam do powiedzenia i kierując się moimi wskazówkami. Gdy już znalazłem fason i kolor, który mi odpowiadał, pani powiedziała, że czeka mnie jeszcze wizyta w celu dopasowania długości spodni oraz ich szerokości w pasie. Wszystko to, jak zapewniła, jest bezpłatne. Gdy poprosiłem o dobranie mi również koszuli, zapytała, jak wiążę krawat i w związku z tym, jaki typ kołnierzyka preferuję. Gdy już wszystko wybrałem i zapłaciłem, pani powiedziała, że pierwsza poprawka spodni do garnituru będzie w przyszłym tygodniu i zaproponowała mi datę wizyty. Przez cały czas obie panie były bardzo miłe. Mimo, że mam swoje przyzwyczajenia , które czasem odbiegają od dzisiejszych standardów mody, nigdy mi nie dały do zrozumienia, że jestem nie na czasie, bądź mam spaczony gust. Wizyta trwała ponad godzinę, mierzyłem wiele kompletów, a sprzedawczynie były cały czas profesjonalne, grzeczne i cierpliwe. Widać, że zależało im na spełnieniu moich oczekiwań. Mogę stwierdzić z całą pewnością, że ten sklep buduje swą renomę na satysfakcji klienta i jakości towaru.