Opinia użytkownika: Molly
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Przy okazji wizyty w sklepie Carrefure, zdecydowałam wraz z towarzyszącą mi moją mamą, zaglądnąć do sklepu Deichmann, który znajduje się w pasażu tego sklepu. Sklep jest sklepem samoobsługowym, towar jest wystawionu na półkach w dostepnej gamie rozmiarów. Przy wejściu do sklepu niestety nie usłyszałam odpowiedzi na moje ‘Dzień Dobry’, żaden z pracowników sklepu nie znajdował się w tym momencie z przodu sklepu. Moja cała wizyta w sklepie trwała około 30 minut, i zakup jakiegokolwiek obuwia nie był przeze mnie planowany. W tym dniu w ofercie sklepu znalazło się jednak sporo produktów przecenionych, oznaczonych odpowiednią naklejką wskazującą nową poprawną cenę towaru. Utrudnieniem w wyszukiwaniu takich produktów był tylko fakt, że towar w pelnej cenie jak i towar przeceniony był często umieszczony na tej samej półce, aczkolwiek było miłym zaskoczeniem gdy okazało się, że wybranę buty kosztują znacznie mniej. Po około 15 minutach spędzonych w sklepie, jedna z ekspedjentek podeszła do nas by zaoferować pomoc, za którą podziękowałam. Kolejna pani podzeszła do nas po kolejnych 5 minutach, i kierownik sklepu po kolejnych 5. Każdy z pracowników był przyjaźnie nastawiony, uśmiechnięty, chętny do pomocy jak również do rozmowy. Wszyscy pracownicy posiadali firmowe koszulki co zdecydowanie ułatwiało ich rozpoznanie. Sklep był czysty i dobrze oświetlony, podłoga sprawiała wrażenie odkurzanej regularnie, na półkach i ‘standach’ nie było widać kurzu. Wizytę w tym sklepie zakończyłam z 3 parami butów. Przy kasie obsługiwał mnie kierownik sklepu, który miał widoczną plakietkę, oferując w przyjazny i miły sposób środki czyszczące odpowiednie do zakupowanego obuwia. Podczas całej tranzakcji zarówno kierownik sklepu, jak i dwie inne pracownice, które w tym momencie zamykały/ podliczały drugą kasę, prowadzili z nami miłą rozmowę, troszkę żartując. Po zakończonej transakcji, został mi wręczony paragon wraz z procedurą zwrotów i gwarancji a moje zakupy zostały zapakowane w firmową reklamówkę. Kierownik sklepu uśmiechając się podziękował za wizytę i zakupy, pożęgnał nas i zaprosił na kolejną szybką i równie dla nas owocną wizytę. Byłam mile zaskoczona poziomem obsługi i całą wizytę w sklepie oceniam bardzo pozytywnie.A wszystko to przy zakupach na kwotę 32 PLN.