Opinia użytkownika: Adam_203
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wybrałem się na małe zakupy. W sklepie było sporo osób. Na parkingu niewiele miejsc wolnych. Do kasy były długie kolejki, zaś czynne były tylko 2. Kolejki do kas skutecznie ograniczały możliwość swobodnego zapoznania się ze wszystkimi towarami - wózki są zbyt duże do przepustowości sklepowych alejek. Część kupujących pozostawia swoje wózki donosząc towar ze stoisk. Gablota ze sprzętem typu RTV z promocji jest w opłakanym stanie. nie można dokładnie obejrzeć co jest w środku. O ile ceny towarów na półkach są podane to brak ich było lub były niedostatecznie widoczne na niektórych towarach znajdujących się w promocji - np; kawa, herbata. Niektóre artykuły leżały w miejscach nie przeznaczonych na nie, pozostawione przez klientów. W stoisku z nabiałem koszmarnie rozmieszczone lub ich brak ceny. Trudno było zidentyfikować, do którego konkretnie artykułu dana cena się odnosi. W kolejce do kasy spędziłem prawie 10minut, co dla mnie jest okropną sprawą. Gdybym nie musiał mieć tych artykułów to z radością opuściłbym sklep bez nich, oszczędzając czas i nerwy. Sugerowałbym uruchomienie jednej odrębnej kasy do obsługi klientów z mniejszymi zakupami, aby nie musieli czekać tak długo wraz z tymi, co mają całe kosze wypełnione zakupami. Taki system widziałem w sklepie Carre-four i bardzo mi się on spodobał. Nie podobało mi się też, że osoba która nie dokonała zakupów nie mogła swobodnie opuścić sklepu, gdyż jedyna droga to przy kasach a do nich jest wąska szczelina. Przecież mogłaby to zrobić poprzez tzw. wolną bramkę jak w większości supermarketów. Tu wręcz narzuca się klientowi aby cokolwiek kupił bo inaczej będzie stał za kare w kolejce nie kupując niczego. Na kilka pytań o towary zabiegany personel nie był mi w stanie odpowiedzieć, zasłaniając się faktem, że to znajdę w opisie. Personel sprawiał wrażenie, że został zmuszony do pracy w tym sklepie i tak tez traktował klientów.