Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Citi Handlowy
Treść opinii: Bank, który posiada kilka pięter nie należy do przyjaznych dla klientów. Tak samo jest z tym bankiem. Na pierwszy rzut widać tylko gdzie jest kasa. Aby dowiedzieć się czegokolwiek o lokatach, funduszach, etc. należy troszkę pochodzić, popytać. Brak jest jakiejkolwiek informacji co jest na danym piętrze. Nie wspominając już o braku informacji o danym stoisku. Wchodzi się do pokoju i nie wiadomo czym dana osoba się zajmuje. Należy pytać. Nie można zlikwidować ROR na własne żądanie. Gdy chce się usunąć konto z banku należy go nie używać przez dłuższy okres czasu - wówczas system sam go usunie. Nachalność pracowników przy obsłudze kas jest niewiarygodna. W moim przypadku musiałam przez 5 minut tłumaczyć, że nie chcę już konta u nich a przyczyna likwidacji należy wyłącznie do mojej wiadomości. Potem co jakiś czas przysyłano mi pismo z ofertami oszczędzania na ROR z prośbą o ponowne rozpatrzenie oszczędzania w tamtejszym banku.