Opinia użytkownika: Beata_197
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Skontaktowałam się z infolinią mBanku w celu uzyskania informacji o przewalutowaniu kredytu hipotecznego oraz w sprawie podwyższenia limitu kredytu odnawialnego.Nadmienię,że to był któryś telefon w tej sprawie,gdyż niestety przy każdej próbie załatwienia sprawy pracownicy twierdzili,że niestety padł system i nie da rady nic załatwić.Jeśli chodzi o telefoniczną identyfikację klienta,to w moim odczuciu przebiega dość sprawnie-na klawiaturze wprowadzamy identyfikator oraz swój telekod i łączymy się z pracownikiem,który prosi tylko o imię i nazwisko.Pracownik przedstawił się i zapytał,w czym może pomóc.Zapytałam o kredyt odnawialny,niestety system nadal nie działał.Spytałam więc o swój wniosek(złożony miesiąc wcześniej) o przewalutowanie kredytu hipotecznego z PLN na CHF. Pracownik przełączył mnie do "specjalisty" od tego rodzaju kredytów.Po około 30 sekundach odebrała inna osobai,której ponownie zadałam pytanie.Niestety ku mojemu zaskoczeniu mój wniosek został rozpatrzony negatywnie ze względu na brak zdolności.Powiedziałam,że umowę podpisywałam w styczniu i wtedy też dostałam informację od pracownika banku,że jeśli moje dochody wzrosną o 20 % to nie będzie żadnego problemu ze zmianą waluty,więc skoro przedstawiłam takie zaświadczenie(wynagrodzenie wyższe o około 40 % ) to jakim cudem nie mam zdolności?Pani lekko poirytowana stwierdziła,że ona nie wie,kredyty są przyznawane przez analityków i jak chcę to mogę powtórnie złożyć wniosek...Zapytałam czy w takim razie mogę to zrobić w ich Centrum Finansowym.Niestety nie mogę,wniosek składa się tylko przez infolinię...Podziękowalam za informację i się rozłączyłam.Podsumowując to niestety ale mam wrażenie,że bank ten dba o klientów,ale tylko na samym początku.Wtedy wszystko można załatwić na miejscu,wszyscy są gotowi do pomocy.natomiast jak podpiszemy umowę,to zaczynają się schody...co z tego,że mam w umowie zapis,że kredyt, za darmo mogę przewalutować dowolną ilość razy?Dla mnie to niestety ale tylko zapis,bo analityk zawsze może odmówić :( .Jeśli chodzi o wiedzę personelu na infolinii to niestety jest bardzo niska,rozmowy trwają bardzo długo(za co klient płaci) a tak naprawdę ciężko dowiedzieć się o jakieś konkrety bo nikt nic nie wie.Najgorzej jest jak dzwoni się w kilku sprawach,przełączanie co chwila do innej osoby i każdej z nich tłumaczenie wszystkiego od początku jest lekko mówiąc uciążliwe i denerwujące.Nie polecam.